[OSM-talk-nl] Open source in Geo-ICT

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Thu Oct 11 16:39:46 UTC 2007

Als je problemen met de aanmelding hebt, geef gewoon aan dat je
ontwikkelaar bij OpenStreetMap bent.

Er zijn kennelijk nog een paar plekken vrij, dus je kunt je nog opgeven.

Om nog maar even wat PR te maken:
Er is onderandere een sessie over mapserver en openlayers mede gegeven
door onze OSM-er Richard Duivenvoorde
Daarnaast is er ook nog een key-note over OpenStreetMap door een zeker
Assen's raadslid ;-) Moeten ze m'n naam nog wel even goed spellen op de
site :-(

En o ja: het is gratis....

Wellicht tot ziens a.s. dinsdag!

Groet,