[OSM-talk-nl] Comparing Maps

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Oct 12 08:50:11 BST 2007

Ah, wel mooi om de flaws in beiden aan te geven.

Ergens in dit mooie stukje assendelft woon ik.
http://geo.topf.org/comparison/index.html?mt0=googlemap&mt1=mapnik&lon=4.7539043&lat=52.4862561&z=15

Het roze stuk op de OSM-kaart, geeft dankzij AND nog steeds aan "in
aanbouw".
De Google/teleatlas-kaart geeft aan de andere kant van de dorpsstraat al een
hele woonwijk aan, waar slechts 25% van gereed is.

Op dit moment kunnen we dus kiezen tussen een die bestaat, maar niet op de
kaart staat, en voor een weg die niet bestaat, maar wel op de kaart staat.
;-)

Ik zal hier binnenkort eens goed mee aan de slag gaan, maar op het moment is
het druk,druk,druk.

Groeten,

             Danny