[OSM-talk-nl] Open source in Geo-ICT

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Oct 12 09:39:16 UTC 2007

On 10/11/07, Henk Hoff <osm at toffehoff.nl> wrote:
>  Als je problemen met de aanmelding hebt, geef gewoon aan dat je
> ontwikkelaar bij OpenStreetMap bent.

Het is wel allemaal goed gekomen. Als ik geweten had dat het een
probleem zou zijn, dan zou ik dat misschien gedaan hebben. Maar ik had
mij 4 weken geleden ingeschreven en dat ging goed, dus heb ik er
verder niet over nagedacht.

Of als ontwikkelaar van OSM zou werken weet ik niet, ze checken de
lijsten wel. Mensen van hele grote bedrijven worden ook afgewezen. Het
is bedoeld voor MKB, alhoewel je zou je af kunnen vragen of het zinvol
is voor een seminar over OS software.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/