[OSM-talk-nl] OSM product: straatnamenregister

joris meijerink meijerink at gmail.com
Fri Oct 12 15:13:00 UTC 2007

Waarom zouden we dat niet ook zelf kunnen toevoegen?

Over hoeveel hebben we het er nu dan voor 6-ppc?
I.p.v. wegen mapping kunnen we dan fietspaden/wandelpaden en postcode
mapping parties organiseren.

Theoretisch had ik gevonden dat dat er 9 × 10^3 × 24^2 = 5.184.000
zijn. (op: http://www.wiskundebijles.nl/statistiek/combinatoriek/mengvorm.htm)

Als we ergens een lijst hebben met alle steden en straatnamen, kunnen
we die zelf aanvullen met de lon en lat gegevens.

btw wel eens db gehad met die gegevens ... maarja die kunnen we niet
zomaar gebruiken.