[OSM-talk-nl] Dagelijkse difs?

Gerco-Kees Bloemsma gercokees at gmail.com
Mon Oct 15 13:58:38 UTC 2007

<knip>
Er zou allleen nog een goed "there are changes in your area email
alert" systeem gemaakt moeten worden, maar ook dit is makkelijker
geworden met de daily difs files..
</knip>

Ik had hier in een mailtje ook al eens naar gevraagd, maar nog geen antwoord
op gehad. Blijkbaar is het er tussendoor geschoten.....
Maar ehh, hoe zit het nu met die difs? Hoe kom ik daaraan, en waar kan ik ze
vinden?

En dan nog iets anders? Soms krijg ik heeeeeeeele lange talk-nl mails,
waarin alle vorige berichten zijn opgenomen (je kent het wel, met allemaal
van die inspring >> pijltjes... Is het mischien een idee om hier wat over af
te spreken? (ach, ik gebruik gmail, de beschikbare ruimte van mijn box
groeit sneller dan de inhoud ervan, maar het is mischien qua leesbaarheid
wel handiger.... gewoon, mijn persoonlijke mening)

Groet,

--
Gerco-Kees
<><