[OSM-talk-nl] Dagelijkse difs?

Gerco-Kees Bloemsma gercokees at gmail.com
Mon Oct 15 19:48:51 BST 2007

---------- Forwarded message ----------
From: Gerco-Kees Bloemsma <gercokees at gmail.com>
Date: Oct 15, 2007 8:48 PM
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Dagelijkse difs?
To: Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl>

On 10/15/07, Zoran Kovacevic < zoran at kovacevic.nl> wrote:

> Hoi Gerco,
>
> b.v. http://mirror.openstreetmap.nl/planet/

Oh, dat ziet er wel ingewikkeld uit.  Iets als wikipedia bestaat hier nog
niet begrijp ik. Dan zijn we dus nog relatief kwetsbaar voor vandalisme ben
ik bang?

> hmm ja, een beetje context kan natuurlijk geen kwaad. door alleen een
> zin erboven te plakken zorg je er iig voor dat het onderliggende bericht
> bij een reply niet zoveel meer waard is.
>
> wat stel je precies voor?

Tuurlijk, het is heel handig om wat context te hebben. Maar ik krijg een
daily digest van de mail, en omdat de context zich dan 4 of 5 keer herhaald
is het erg zoeken naar de relevante antwoorden. Zon maillijst wordt dan
opzichzelf niet meer leesbaar, juist omdat alles zich zovaak herhaalt. Dus
ik denk dat je beter een of twee regels uit het oorspronkelijke bericht kunt
knippen, en de rest weggooien.... Maar zoals ik al zei, mijn persoonlijke
mening. Of mischien toch een forum? Dat houdt het allemaal nog wat
overzichtelijker...

--
Gerco-Kees
<><