[OSM-talk-nl] skate map NL

Just van den Broecke just at justobjects.nl
Wed Oct 17 11:22:38 UTC 2007

Hallo,

De laatste 2.5 jaar ben ik bezig geweest met het in kaart brengen van
skate-tracks op http://www.geoskating.com Mijn uiteindelijke doel is om
  daarop te laten zien: a) de kaart met skatable roads b) routes/rondes
om te rijden c) tracks (traces) van rijders. Dit alles met geotagged
media en POIs (wildroosters!). Ik gebruik een custom mobiele app +GPS om
onderweg de "road-rating" te doen en de lat/lon data direct naar een
server te sturen. De wegdek-kwaliteit (belangrijk voor skaters) wordt in
4 kleuren gerendered.

Ik zou graag deze data aan OSM doneren maar begreep uit Henk Hoff's
praatje gister op OSS in Geo-ICT (leukste presentatie van de dag!) dat
de AND data alles al dekt. Ik zie wel mogelijkheden als "thematische
overlay" vergelijkbaar met http://www.gravitystorm.co.uk/osm

Ik probeer nu uit te vinden hoe ik het beste kan aansluiten bij OSM qua
integratie/tooling (bijv. mapnik) evt data ter beschikking stellen. Ik
denk in de eerste plaats aan de skate-map.

En misschien zijn hier ook skaters die willen helpen met de skate-kaart!

groet!

--Just

Just van den Broecke  just at justobjects.nl
Just Objects B.V.     tel +31 65 4268627 Skype: justb4
The Netherlands       http://www.justobjects.nl