[OSM-talk-nl] Het Zwarte Meer is MIA!

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Wed Oct 17 19:44:10 BST 2007

Hallo allemaal

> Dat vraag ik me nu ook af. Ik zie nu toevallig een stuk provinciegrens
> van Gelderland (id 8032139) die ook gesloten is met een heel lang stuk.
> Download maar eens
> <http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=51.75&mlon=5.78&zoom=15>
>
> Als ik kijk op de nieuwe history display van Christopher Schmidt
> <http://crschmidt.net/osm/history.html?type=way&id=8032139>
> dan zie ik dat user Skywave deze way ooit gecreëerd heeft op 28 september.
> Was dat niet de omstelling met de afschaffing van segments?
>
> Daarna heeft user peter2se de way nog geedit.

Hey dat ben ik!

Ik was gister met de blauwe plekken recht onder Schoonhoven bezig.
Te snel willen zijn.
  <way id='8032139' timestamp='2007-09-28T16:25:36+01:00' user='Skywave'
visible='true'>
    <nd ref='44610038' />
    <nd ref='43747816' />

== knip ==

    <nd ref='44608380' />
    <nd ref='44610038' />
    <tag k='created_by' v='JOSM' />
    <tag k='name' v='Gelderland;GE' />
    <tag k='border_type' v='province' />
    <tag k='AND_admin1' v='10000005' />
    <tag k='boundary' v='administrative' />
  </way>

Hier heb ik de onderste nd naar boven gekopieerd om deze gesloten te
krijgen. Helaas niet meer opgelet of het een water was.
Inmiddels heb ik de bovenste tag nd weer verwijderd.

Sorry voor de overlast.

Peter (peter2se)