[OSM-talk-nl] AND easteregg

Rob rob at coolbegin.com
Wed Oct 17 21:42:28 BST 2007

vond net een dorp (boundary=town) in de AND data dat helemaal niet op
die bewuste plek bestaat ;) maar een aantal kilometers verder staat
dat dorp nog een keer maar dan wel goed..

verder heb ik moeite met bezine stations langs de snelweg die
highway=layby hebben gekren bij de AND import, deze worden niet netjes
gerenderd, volgens mij was er al sprake om deze highway=service te
maken, maar het zou mooier zijn als een tooltje dit even voor
nederland kon doen. verder mis ik fuel icons op de map, daar ga ik nu
eens naar kijken.