[OSM-talk-nl] Praatje met de NS (wie gaat er mee?)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Oct 18 17:26:56 BST 2007

Interessant. Heb je (dus) al een afspraak? Wat is het doel van het
gesprek? Wat bedoel je met een Mashup? Waarom een mashup? Wil NS wat
met OSM of andersom, of allebei?
Mogelijkheden:
* Opname goede en volledige spoorwegenkaart in OSM, inclusief
raccordementen, goederenspoor, rangeer- en opstelterreinen,
overwegenklassificatie,...)
* Kan / wil NS OSM gebruiken als stratenachtergrond bij
omgevingskaartjes (op Internet, of misschien zelfs gedrukt?)

Martijn

Op 18-okt-2007, om 16:20 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: