[OSM-talk-nl] crash Josm met mappaint

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Thu Oct 18 18:25:18 UTC 2007

Bert Muijtstege wrote:

> Sinds de nieuwe versie heb ik het probleem van het crashen van Josm op het
> moment als ik de mappaint plugin aanzet.
> Heeft iemand anders dit probleem ook gehad ?

Ja. Nieuwe mappaint downloaden. Ik neem aan dat het mis gaat omdat er nu geen
segmenten meer zijn.
Nadat ik de laatste (nu de vorige) versie van mappaint gedownload had werkte
het weer probleemloos. Alleen verwonder ik me over de vreemde kleuren van de
cijfers van de ways (die zijn vaak niet gelijk aan de kleur van de way).

Maarten