[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (of posterservice)

Rob rob at coolbegin.com
Mon Oct 22 08:59:46 UTC 2007

goed idee !

ik had trouwens nog een licentie vraagje
moet erop de kaart zelf ook cc-sa staan ? (ik heb een tile stitcher
gemaakt zodat je de map ook in een prg zoals ozi explorer kunt
gebruiken, alleen moet er niet ergens het cc-sa logo op gezet worden
?)

Op 22-10-07 heeft Danny Maas<dmace99 at gmail.com> het volgende geschreven: