[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Oct 22 10:14:31 BST 2007

Je kunt kijken op http://seamless.usgs.gov maar de hoogst haalbare
resolutie is 3 arc seconden.

Rob schreef:
> [offtopic]
> weet iemand of er ergens "opensource" hoogtelijnen/punten  data beschikbaar is ?
> dat zou een nog completere garmin kaart kunnen maken
> [/offtopic]

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.