[OSM-talk-nl] [algorithme gezocht]

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 22 12:22:41 BST 2007

Je bedoelt de hemelsbrede afstand?

Dat is de implementatie van Pythagoras:

(in c#)
public double Distance(Point pt1, Point pt2)
{
	return Math.Sqrt(Math.Pow(pt2.X.ToDouble() - pt1.X.ToDouble(), 2) +
Math.Pow(pt2.Y.ToDouble() - pt1.Y.ToDouble(), 2));
}

Voor afstand over de weg kun je een webservice aanroepen, er zijn
verschillende partijen die dat aanbieden (Locatienet, Geodan, ...)

Martijn

Op 22-okt-2007, om 13:04 heeft Gert Gremmen het volgende geschreven: