[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Lambertus osm at na1400.info
Mon Oct 22 14:26:23 UTC 2007

Gert Gremmen wrote:

> Regards,
>
> Gert Gremmen
> Hij is grappig, maar de TomTom auto rijdt echt !
> En gaat niet over Apeldoorn maar over Utrecht  en Breda....

Ik meen dat in de Computer!Totaal een berichtje stond over een nieuwe
TomTom die, wanneer je file informatie had aanstaan, gigantische omwegen
  berekende. Vandaar.

Verder heb ik niet echt ervaring met TomTom. Behalve een keertje met een
TomTom mobile op een PDA van een collega, die ons over allerlei kleine
weggetjes wilde sturen terwijl er een (rustige) snelweg dichtbij was.
Pas op een paar kilometer van onze eindbestemming snapte het ding de
bedoeling en hield 'ie op met 'make a legal U-turn now' etc, etc en gaf
weer nuttige tips.... Lekker irritant was dat (eigenlijk ook weer grappig).