[OSM-talk-nl] OSM data online

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Oct 22 15:59:41 BST 2007

Er zit zoom layering op de wegen.  Ze komen op verschillende zoom
niveaus in beeld en gaan ook weer uit als je uitzoomt. Mocht je een
specifiek zoom niveau er bij willen, laat het dan even weten. Dan zet ik
het actief.

--

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.