[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Rob rob at coolbegin.com
Mon Oct 22 18:18:02 BST 2007

ja, ik deed de link ff checken in firefox via een remote desktop
verbinding, dat was helemaal geen goed idee ;) zal nog eens kijken of
ik de witte tiles opnieuw kan fetchen, de waterige tiles is denk ik
lastiger op te poetsen

Op 22-10-07 heeft Zoran Kovacevic<zoran at kovacevic.nl> het volgende geschreven: