[OSM-talk-nl] [algorithme gezocht]

Just van den Broecke just at justobjects.nl
Mon Oct 22 18:40:45 UTC 2007

Volgens mij heet de formule "great circle distance" (zoals c#
voorbeeld). Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Great-circle_distance

Pythagoras kan m.i. alleen met zgn "equidistante projectie" (bijv.
pixels evenredig aan meters in x en y richting) zoals RD op bijv.
topokaarten in NL.

Ik heb wel een aantal implementaties bijv. in Java of JavaScript.

Just