[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 22 19:48:29 BST 2007

Zeker, prachtig! Jammer van die rare H2O- en witte tiles. Wat is daar
de achtergrond van?

En ik vind het spoor op dit zoomlevel nog steeds erg lelijk. Veel te
vet.

Ik zie her en der rode grenzen, wat zijn die? Raar dat die niet
overal te zien zijn? Lijkt me ook niet iets dat je wilt renderen op
zo'n algemeen kaartbeeld.

Maar los van al die dingetjes, heel erg mooi om eens zo'n bestand
voor heel NL te hebben. Ik laat het met trots zien!

Martijn

Op 22-okt-2007, om 18:22 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: