[OSM-talk-nl] WMS Nationaal wegen bestand: hectometer paaltjes en meer!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Oct 23 09:22:08 BST 2007

Hallo allemaal,

Ik kwam de volgende WMS server tegen bij toeval:

http://www.rijkswaterstaat.nl/services/geoservices/basispakket/nationaalwegenbestand?

Het blijkt dat rijkswaterstaat meer informatie open beschikbaar heeft dan ik in eerste instantie dacht!

Doe er je voordeel mee.

Vriendelijke groet,

--

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.