[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Rob rob at coolbegin.com
Tue Oct 23 09:42:52 BST 2007

Goeie s'morgens

http://mestreechonline.nl/osm/nederland_z12m.png voor de mapnik kaart van NL
(heb wel moeten retoucheren, de zee en ijselmeer waren/zijn niet goed gerenderd)

ik zal zo Amsterdam eens genereren, heb je een boundingbox voor me ?

mijn proggie leest een gpx track en bepaald hiervan de boundingbox,
download alle tiles en maakt in memory de mega png. app is te
downloaden en opensource (is trouwens een windows applicatie)

Op 23-10-07 heeft Zoran Kovacevic<zoran at kovacevic.nl> het volgende geschreven: