[OSM-talk-nl] Webwinkel OSM posters

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 09:47:08 BST 2007

De tarieven zijn okee, maar de verzendkosten buiten verhouding.. Dat
zou mij er toch van weerhouden. Een mooie poster op A1 zou dan 18
euro kosten en 22.60 verzending, da's ruim 40 piek. Die posters
worden zeker vanuit het buitenland verstuurd? Zijn er geen
Nederlandse aanbieders?

Martijn

Op 23-okt-2007, om 10:25 heeft Floris Looijesteijn het volgende
geschreven: