[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 10:32:31 BST 2007

Oeps.

Nou ja, level 16 is ook wel okee lijkt me. Zijn die zoomlevels elke
keer een factor 2? Dan scheelt dat weer een factor 4 qua oppervlakte
(en dus qua bestandsgrootte).
Zijn er belangrijke generalisaties voor level 16 t.o.v. level 17?
(Kan ik dat ergens opzoeken?)

Martijn

Op 23-okt-2007, om 11:21 heeft Rob het volgende geschreven: