[OSM-talk-nl] WMS Nationaal wegen bestand: hectometer paaltjes en meer!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 10:40:55 BST 2007

Het linke doet het wel maar is geen volledig geldig WMS-request. Dit
wel:
<http://www.rijkswaterstaat.nl/services/geoservices/basispakket/
nationaalwegenbestand?service=wms&request=getcapabilities>

Er is trouwens ook een WFS zo te zien, vervang wms in de link door wfs.

Martijn

Op 23-okt-2007, om 11:35 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: