[OSM-talk-nl] prints

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Oct 23 15:23:49 BST 2007

ik neem in ieder geval een A0 print mee van Nederland (Mapnik zoom 12)

wat betreft de verzendkosten in mijn eerdere webwinkel voorstel:
ik kan daar alleen niet echt omheen. de tpg vind dit soort grote
kokers niet echt fijn om te versturen. je zit al snel boven maximale
afmetingen (80cm en 100cm) waardoor je aan ene duurdere verzendmethode
vastzit. bij chez lulu komen er ook nog verzendkosten bij en die komen
niet tot A0 formaat.

ze worden trouwens gewoon in nederland (heiloo om precies te zijn)
geprint.

Groet,
Floris