[OSM-talk-nl] Financiën

Rob rob at coolbegin.com
Tue Oct 23 14:51:31 UTC 2007

Een server voor storage van nederlandse data zoals de garmin data of
"prefab" map png's
verder zouden we er nieuwe ontwikkelingen kunnen uittesten zonder de
"hoofd" servers te belasten. Of te denken valt aan een experimentele
rendering specifiek voor wandelen/fietsen/onderwijs/... verzin het
maar.. denk vooruit ;)

Op 23-10-07 heeft Lambertus<osm at na1400.info> het volgende geschreven: