[OSM-talk-nl] Financiën

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 15:06:36 UTC 2007

Specifieke thematische renderings (bijvoorbeeld gericht op
recreatie / wandelen / fietsen) bijvoorbeeld. Het hoeft niet meteen
perfect te zijn, maar een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Je kunt
op die manier af en toe een mooie proefballon oplaten en wat
discussie en publiciteit genereren.

Martijn

Op 23-okt-2007, om 16:00 heeft Martijn het volgende geschreven: