[OSM-talk-nl] Financiën

Martijn openstreetmap at panman.nl
Wed Oct 24 09:06:36 BST 2007

Dreamhost? Niet in NL, wel 500 Gb, SSH, etc...
$10/mnd (en je kan het eerste jaar $97 korting krijgen)
Ik weet alleen niet of je als niet-root alle benodigde software voor OSM kan
installeren.
Anders zou je ook kunnen kijken naar Amazon, maar dat zijn een beetje rare
virtuele servers, niet standaard, maar je bent wel root. Aan de andere kant
kan je daar voor een render even een uurtje 10 servers starten. (voor een
dubbeltje per stuk), en opslag is met S3 ook geen probleem. Dit beantwoord
ook eenigsinds mijn vraag over de benodigde resources, al weet ik nog niet
hoeveel de tiles nu in beslag nemen.
Groeten,
Martijn