[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Martijn openstreetmap at panman.nl
Fri Oct 26 08:29:29 BST 2007

Ik ken al genoeg mensen in NL met een iphone, hoor :)
Overigens gebruikt de iPhone kleinere tiles (en google zelf ook in zijn map
app), en zou ik wel willen weten hoe je dat soort kleinere tiles uit OSM zou
kunnen maken. Waarschijnlijk moet ik dan het process van tiles renderen eens
doorkrijgen, maar dat staat sowieso op de planning.
Groeten,
Martijn.