[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Rob rob at coolbegin.com
Fri Oct 26 10:29:15 BST 2007

denk dat het probleem momenteel zit in de ontbrekende/slechte browser
support voor vector formaten zoals svg, anders was het een optie..

voor mobiele apparaten is vector data ook een beter alternatief
(minder data) komt alleen meer processor kracht bij kijken om de zaak
te rendereren, dan bij een plaatje.