[OSM-talk-nl] Financiën

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Fri Oct 26 18:12:05 UTC 2007

On Fri, 2007-10-26 at 15:30 +0200, Zoran Kovacevic wrote:

> super! hoe meer hoe beter ;) is dat ijzer of ook beheer?
>
> ben je er dit weekend ook (deels) bij?

Dat is ijzer + bandbreedte. Over beheer kunnen we het waarschijnlijk
zondag hebben, ik kom zondagochtend waarschijnlijk met een van mijn
bazen :)
(ik neem aan dat openstreetmap het liefst een server zonder beheer
heeft, zodat je kan doen wat je wilt, er is natuurlijk de mogelijkheid
tot een remote hard reboot. Hardwarebeheer zit er natuurlijk wel bij.)

M.v.g. Sander