[OSM-talk-nl] onder water tiles

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Fri Oct 26 18:37:04 UTC 2007

Sorry, het heeft ook niets met de lek te maken.
Is het te achterhalen wie dit tile aanpast? Ik was eindelijk blij dat
het eindelijk eens correct was. Ik was alle watertjes in de omgeving
langs gegaan of er geen gesloten way tussen zaten. Na een van de laatste
berichten van deze threat was het verholpen.

Groeten,
Peter