[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Sun Oct 28 05:57:13 UTC 2007

On Sun, 2007-10-28 at 01:15 +0200, Martijn wrote:
> En, houd er rekening mee dat de klok een uur terug gaat. Het is dan
> dus 12 uur op je oude klok!
> Groeten,
> Martijn.
>
> On 10/27/07, Martijn van Exel < mvexel at gmail.com> wrote:
>         Ha allen,
>
>         Ik kijk terug op een veelzijdige, goed bezochte eerste dag van
>         de
>         najaarsparty. Er is veel gemapt, gecode, gediscussieerd en
>         gegeten! Ik
>         hoop op nog een mooie dag morgen. Mijn voorstel aan de
>         deelnemers is
> [...]

Hartelijk dank voor deze info.. helaas had ik er even niet aan gedacht
en stond ik om 6 uur onder de douche... op zondag.
Ik ben er trouwens waarschijnlijk wel tussen 10 en half 11, zoals op de
agenda stond. Ik hoop dat er dan ook al wat meer mensen zijn zodat ik
niet voor niets zo vroeg ben opgestaan..  :)

Sander