[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Martijn openstreetmap at panman.nl
Mon Oct 29 09:24:32 UTC 2007

Het is iets meer geknutsel (en daarom wellicht ook niet een handige
oplossing voor OSM), maar de nokia 770, de voorloper van de voorloper van de
810, is niet waterdicht, maar kan prima samen met een bluetooth GPS maemo
mapper draaien. Heeft ook wifi, enzo.
En die kost, als je hem importeert, minder dan E100 (+70 oid voor een goede
BT gps).
Ik denk niet dat dat het beste idee is voor OSM, maar wellicht wel voor
enthousiaste hobbyisten.
Martijn.