[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Rob rob at coolbegin.com
Mon Oct 29 11:04:07 GMT 2007

On 10/29/07, Lambertus <osm at na1400.info> wrote:
> Ik zat eerst te denken: Garmins zijn best wel duur, een PDA met GPS zou
> ook kunnen maar aangezien de ze uit gaan lenen en ermee naar buiten gaan
> is een water- en schok/val bestendige GPS toch wel handiger.

Ik ben toevallig bezig met een mobiele editor voor de PDA, maar
daarvan is alleen de fundering gestort ;) Download werkt. Nodes en
ways worden al getekend, nodes kun je verplaatsen en deleten. Nog geen
upload (gevaarlijk)

Als het wenselijk is kan er een tile map onder gezet worden of een
(beperkte) vector rendering alla mappaint. Grafische mogelijkheden
houden niet over op een mobiel device.