[OSM-talk-nl] Mapping party 24 en 25 November - - - Re: Financiën

ante at ffii.org ante at ffii.org
Mon Oct 29 12:45:50 GMT 2007

Zodat het niet diep weggeborgen blijft: de volgende mapping party is 24 -
25 november. Lokatie nog niet bekend, bijv Utrecht. Het idee was om
mogelijk op zaterdag te eindigen met een borrel.

On Mon, October 29, 2007 12:18 pm, Martijn van Exel wrote:
> Ha allen,
>
> Ik kom pas medio deze week toe aan het maken van een verslagje in tekst.
>
> Ondertussen zet ik de ruwe mindmaps van de vergaderingen al online,
zodat iedereen een idee kan krijgen van wat er zoal bediscussieers is:

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante