[OSM-talk-nl] Mapping party 24 en 25 November - - - Re: Financiën

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 29 13:29:08 GMT 2007

Ik heb er net een korte melding van gemaakt op het blog, en een wiki-
entry . Gezien het landelijke karakter heb ik 'm op de Nederland
mainpage gezet.
<http://wiki.openstreetmap.org/index.php?title=WikiProject_Netherlands&action=submit#Landelijke_Mapping_.26_More_party_2

Martijn

Op 29 okt 2007, om 13:56 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: