[OSM-talk-nl] update statistieken?

Rob rob at coolbegin.com
Mon Oct 29 14:45:46 UTC 2007

Wie draait die stats trouwens ?

Zou ook mooi zijn als we een overzicht zouden hebben (op de int. wiki)
met wie doet wat/(is betrokken) op osm.. het is nu lastig te
achterhalen bij wie je moet zijn met een bepaalde vraag.. oke, je kunt
het natuurlijk in de mailling list droppen of op irc vragen..

Ik weet ook niet hoe zoiets bij andere projecten gaat.