[OSM-talk-nl] Fietsroutes

Freek freek_osm at vanwal.nl
Mon Oct 29 15:20:32 GMT 2007

On Monday 29 October 2007, Gerco-Kees Bloemsma wrote:
> Volgens mij is de kanaaldijk zuid onderdeel van LF13. (Ben daar afgelopen
> zomer geweest).

Inderdaad.

> Ik heb geprobeerd om dit met relations op te lossen. Kan iemand kijken of
> ik dat goed heb gedaan (voor dit stukie)?
> http://www.openstreetmap.org/?lat=51.43698&lon=5.55811&zoom=16&layers=B0F

Ehm, die zat al in "mijn" relations 2731 en 2732? Ik zie geen nieuwe
relations?

> Wat betreft de fietsknooppunten... Ik vind het een goed idee om die op te
> nemen. Ik zou zeggen, pas de wiki aan en kijk of je ze ergens gerendered
> kunt krijgen. (Je moet niet alleen de knooppunten, maar ook de routes
> tussen de knooppunten renderen volgens mij....)

Ok, ik zal het voorstel binnenkort een keer op de wiki zetten, dan kunnen
jullie stemmen :-) Het lijkt me logisch als we eerst binnen NL een standaard
overeenkomen, en daarna eens kijken of we het gerendered krijgen.

--
Freek