[OSM-talk-nl] VDS

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Oct 31 08:56:38 GMT 2007

On 10/31/07, Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl> wrote:
> Aangezien het allemaal virtueel en opschaalbaar is, is er dan een
> noodzaak voor een separate 'server'?

Goede vraag. Aangezien het allemaal SAN storage is, misschien is het
mogelijk on een netwerk share te maken waar een server de tiles neer
zet and andere servers ze op kan halen. Alles is mogelijk.

Ik denk wel dat behalve tiles serven het misschien wel handig is om
een simpele site er op te zetten dat zegt wat het precies doet...

Maar voorlopig zal ik blij zijn als ik *een* tile kan maken, daarna
kunnen wij kijken waar wij ze zetten.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/