[OSM-talk-nl] Alleen downloaden van specifieke data?

Gerco-Kees Bloemsma gercokees at gmail.com
Wed Oct 31 10:48:20 UTC 2007

4e bolletje van onderen:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/AND-NL:_Todo#Todo
bestaande op en afritten zijn nog altijd voorzien van de motorway in plaats
van motorway_link
tag....
Op t at h ziet dat er helaas vaak niet uit. Nu kun je dat in Potlatch vrij
eenvoudig aanpassen, maar in JOSM is het niet zo eenvoudig, omdat je vaak
moet pannen naar een volgende afrit, downloaden en weer opnieuw pannen en
downloaden.....
Met deze vraag hoop ik dat dat allemaal wat eenvoudiger kan (mischien kan ik
wel in een keer het hele snelwegen-bestand van Nederland downloaden... dat
zou prachtig zijn....!!!)

--
nieuw: (06) 4673 86 85

Gerco-Kees