[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Oct 31 10:43:14 UTC 2007

Dacht ik ook niet. Ik denk daarom aan één van de eTrex-serie. De
Legend is volgens mij de goedkoopste met kaartmogelijkheden, maar de
Venture HC heeft een betere ontvanger. Die laatste heeft mijn voorkeur
daarom.

Martijn van Exel

Op 29 okt 2007, om 13:26 heeft ante at ffii.org het volgende geschreven: