[OSM-talk-nl] Alleen downloaden van specifieke data?

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Wed Oct 31 11:18:02 GMT 2007

Ik denk dat de beste manier om aan alleen de motorways binnen Nederland in
een bestand te komen, is door een .osm van Nederland (zou je bijvoorbeeld
uit planet.osm kunnen knippen met een Perl-script [1] van de SVN-server) te
filteren met een Perl-script [2].

Groeten van Ben

[1] http://svn.openstreetmap.org/applications/utils/osm-extract/
planetosm-excerpt-area.pl