[OSM-talk-nl] Oneway roads fixed in AND data

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Sat Sep 1 17:16:56 UTC 2007

On 8/31/07, Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> wrote:
> The results are up on and.openstreetmap.nl (via JOSM ofcourse).
>
> Please keep looking for any more strange issues.

Dit zal wel in de data zitten... maar ik meld het maar even.

http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=51.46962257234439&mlon=5.4850984974995916&zoom=15
geeft rechts-onderin de kruising van de Winston
Churchillaan/Sterrenlaan en J.F. Kennedylaan. De weg heet daar anders,
dat is zo gefixt, maar de levels zijn nogal raar... Kennedylaan staat
op -4 en het viaduct op -3. Het viaduct zou ik zelf 0 of 1 geven
(loopt wel wat omhoog daar), maar -4 voor de Kennedylaan snap ik niet.

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0