[OSM-talk-nl] live render engine

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Mon Sep 3 14:19:52 UTC 2007

<offtopic>
sorry, mijn wereld en beroep is nu eenmaal windows programmeur vandaar
windows icm dotnet. Ik heb geen kaas gegeten van het palm platform en zie me
dat ook niet 123 doen..
openmoko is linux (dacht ik) en daar werken de meeste osm users hier al mee
heb ik het idee... dus dat gaat wel goed komen ;)

laat mij maar hobby'en voor die andere groep gebruikers.. er zijn trouwens
meer windows mobiles tegenwoordig dan palm/linux op de markt.. of we hier
blij mee moeten zijn is wat anders ;)
</offtopic>

Op 03-09-07 heeft Christ van Willegen <cvwillegen at gmail.com> het volgende
geschreven: