[OSM-talk-nl] live render engine

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Mon Sep 3 15:39:43 UTC 2007

DLL is natuurlijk ook een optie. Ik wil het wiel ook niet opnieuw uitvinden.
Zocht een ellegante vervanging voor de tile versie (die veel storage space
kost) die nu erin zit.
En daarbij is het ook interessant om wat meer te weten van de OSM opbouw en
de render problematiek

ik weet nog niet hoeveel vrijheid de rendering via gosmore heeft
kan ik bv ook van een live dataset (lees live download van de api) werken ?
(wil incremental osm data downloaden onder het rijden)
want ik zag iets dat de osm dump omgezet moet worden voor gebruik.

Op 03-09-07 heeft Lambertus <osm at na1400.info> het volgende geschreven: