[OSM-talk-nl] live render engine

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Tue Sep 4 09:34:47 UTC 2007

oke oke, deze week gosmore eens bestuderen ;)
die dataopslag is inderdaad het belangrijkste.. soms zie je dat ze een
mobiele sql variant gebruiken maar dat zie ik zelf niet zitten. je moet een
goed doorzoekbaar binair formaat als basis hebben om de performance te
kunnen halen.

btw ik zag dat m'n proggie ook al op die pagina staat waar je heen linkt ;)

Op 04-09-07 heeft Lambertus <osm at na1400.info> het volgende geschreven: