[OSM-talk-nl] Laatste voorbereiding AND import

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Sep 4 18:52:26 UTC 2007

martijn, ga je een extra dump maken na middernacht of gebruik
je de laatste planet.osm?

ik kan namelijk nog flink wat van m'n eigen data weggooien zodat
het allemaal wat kleiner wordt. ik heb dat vorige week al gedaan
met fietspaden in heiloo (die had ik veel te gedetailleerd in kaart
gebracht).

groet,
floris