[OSM-talk-nl] Open source in Geo-ICT

ante at ffii.org ante at ffii.org
Mon Sep 10 13:23:08 UTC 2007

On Mon, September 10, 2007 2:08 pm, Martijn van Oosterhout wrote:

> Kan iedereen zich hiervoor inschrijven?

Jazeker, ik sprak Nancy afgelopen woensdag op de presentatie van het SELF
platform, zij organiseert de boel, uit haar mail: "en wellicht zijn er nog
meer mensen in je omgeving die het interessant vinden."

> Het lijkt zich vooral te
> richten op bedrijven, niet op particulieren.
>
> "Deelname aan deze workshop is voor eindgebruikers kosteloos op
> voorwaarde dat Media Plaza een compleet ingevuld inschrijfformulier
> ontvangt."
>
>  "eindgebruikers" ?

Mediaplaza wordt gesponsord door de overheid om open source aan de man te
brengen, dit zal wel een standaard formulering zijn. Let wel op op tijd
afzeggen mocht je onverhoopt niet kunnen, gratis maar boete als je niet
komt. Zal ook wel subsidietechnisch zijn, hun target halen.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante