[OSM-talk-nl] Nieuwste JOSM geeft blokjes i.p.v. nummers?

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Fri Sep 14 01:58:51 UTC 2007

Ik heb niks getest, maar josm-latest.jar wordt elke nacht gemaakt. Het
is in programmeurstermen een nightly build, waarin ook fouten zitten.
Mogelijk is dit een bug, die net op het verkeerde moment is meegenomen
in het proces om het jar-bestand te maken. Morgen is het misschien al
opgelost, maar misschien wil je wel gewoon terug naar de release 1.5,
waarin zo min mogelijk bugs zitten.

Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl